Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saszanh | użytkownik

imię i nazwiskosaszanh adreskrk zarejestrowany21.02.2008 @21:14:44 ostatnio na stronie08.09.2015 @10:27:40

to początkujący... jest amator fotografii ale...


toteż moje http://ollek1.digart.pl/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty46 komentarze949 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ziolek71    15.04.2011 @09:30:26
tak szczerze mowiac nie zalezalo mi na pokazaniu nazwy produktu(jest ona pokazana na innym zdjeciu) ale na osiagnietym efekcie wodnym...fajnie ze eksperymentujesz tez to lubie....pozdrawiam
~strugaczka    17.04.2010 @16:46:58
Mroczna prawdo DA =D świetne zdjęcie ze szklanką =)
_______
http://niutasantis.blogspot.com/ a ogólnie to ..niesamowita jak gówno z lukrem"
~isia78    10.04.2010 @23:47:43
Piękna galeria, pozdrawiam
_______
"[...] nigdy nie dostrzegamy skarbów, które mamy przed oczyma. A wiesz, dlaczego tak się dzieje? Bo ludzie nie wierzą w skarby." Paulo Coelho
~kashunia    10.06.2009 @11:37:33
hehe fakt dzieki chciałam dodac fotke z Ojcowa zakręcona dzis jestemhah
~zjemwas    18.04.2009 @19:34:48
jest tam gdzie zaplanowałem pozdro
+Fijouek    14.02.2009 @18:18:38
moderatorzy to nie roboty które oglądają każdą jedną pracę wrzuconą na digart.pl
_______
"everything zen, everything zen...
i don't think so..."
+januszwojcik    14.02.2009 @16:53:08
Fijouek już Ci odpisała widzę.
+Fijouek    14.02.2009 @11:49:44
powód pojawił się na jednorazowym komunikacie na czerwonym pasku, powinien być widoczny też tu http://www.digart.pl/centrum
_______
"everything zen, everything zen...
i don't think so..."
~myimagination    12.02.2009 @19:53:55
Świetne prace, podobają mi się. Pozdrawiam
_______
Komentować, pouczać


~d3xx    10.02.2009 @22:02:58
Dzięki za radę - edytować można, więc zaraz pomyślę .

Pozdrawiam.
~shahiby    08.02.2009 @15:47:04
Hej, chciałam spytać, co do tego tła - na co mam zwracać uwagę...? Bo już wiele razy to słyszałam, ale nikt nie sprecyzował, co jest nie tak z tłem.
Dzięki.
_______
Pochłaniacz ciepła.
~huba87    29.01.2009 @20:16:50
spoko galeria
pozdro!
_______
Za małolata dostawałem same trójki.
~Pam92    24.01.2009 @18:26:17
dziekujee :D
a co do tej muchy to juz byla zbita w sensie zdechla :D
_______
owl.
~makedesign    23.06.2008 @16:14:27
smiało mozesz wpadac
~toziu24    18.06.2008 @20:08:18
ciesze się że się podoba Pozdrawiam
_______
nie odwdzięczaj się rewelacją za rewelację
tylko wyraź szczerą opinie
~ona76wawa    16.06.2008 @21:39:35
dziekuje
~toziu24    12.06.2008 @17:44:42
NO NIESTETY SOCZEWKI MAKRO NIE BARDZO SIĘ SPISUJA I BEZ STATYWU CIEZKO JEST MI ZROBIC OSTRE ZJDECIE DZIEKI ZA ODWIEDZINY
_______
nie odwdzięczaj się rewelacją za rewelację
tylko wyraź szczerą opinie
^Akknumi    10.06.2008 @21:49:03
ok - przeciez to tylko moja opinia musisz byc jednak na takie przygotowany wrzucajac tutaj.
~okine    09.06.2008 @21:49:32
Dzięki
_______
Moje samoloty i nie tylko http://www.freespotter.com/
~jacieniemoge    08.06.2008 @23:10:42
w takim razie pewnie mój. szkoda bo pomysl byl fajny
~jacieniemoge    07.06.2008 @16:23:40
mam pytanie..czy ty usunąłeś jakis mój komentarz czy ja go po prostu nie wysłałam ?
~aqL    07.06.2008 @09:47:46
Dzięki
_______
Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę.
~jacieniemoge    07.06.2008 @00:42:40
nudno by było, gdyby wszystko było takie idealne, równe, nieprzepalone ....
Ty np. gustujesz w owadach ... )
ostatnio edytowane: 2008-06-07 00:44:32
~jacieniemoge    06.06.2008 @17:41:55
dopiero zauważyłam jaką masz świetną fotkę w profilu. głosuję: rewelacja )) no i jesteś mężczyzną z krakowa :PPP ---> +++ ))
~IhHo    04.06.2008 @15:30:37
Dzięki
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt